שאלות נפוצות

קוביות לבנות עם סימני שאלה אדומים בעיבוד 3D על רקע אפור

הטסת חיות מחמד – שאלות נפוצות

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל עם חיות מחמד, בוודאי יש לכם שאלות רבות. אם כך, מזל שהגעתם לעמוד זה, אשר מכיל בתוכו שאלות נפוצות בכל הקשור להטסת חיות מחמד.

אם לא מצאתם בעמוד זה את השאלה והתשובה שחיפשתם, צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לתת לכם מענה מקצועי, מהיר ומדויק!

למה לשכור את השירות של Pets2Fly?

הצוות של Pets2Fly יכול לספק פתרונות קלים בכל מה שקשור להטסתם של חיות מחמד. אם אתם מתכננים לטוס עם חיות מחמד או אם חיות המחמד שלכם יצטרכו לטוס ללא ליווי, תצטרכו לוודא שאתם פועלים בהתאם לחוקים ולתקנות של ארץ המוצא, מדינת היעד וגם של חברת התעופה. אנו נוכל לסייע לכם בכל מה שקשור להליך ההטסה של חיות המחמד שלכם. יש לנו שנים של ניסיון ואנו נוודא כי חיות המחמד שלכם יקבלו את הטיפול והשירות הטוב ביותר, בין אם הן טסות בתא הנוסעים, בבטן המטוס (כ"מזוודה") או כמשלוח אווירי (קרגו – ללא ליווי של הבעלים).

אילו מסמכים חיות המחמד שלי יצטרכו?

זאת אינה שאלה קלה למענה ולמעשה, אין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת. מסמכים מסוימים נדרשים כדי לצאת ממדינה כלשהי בעוד שאחרים נדרשים להיכנס ליעד. יתר על כן, לכל חברת תעופה יש כללים שונים וכל חברת תעופה עלולה לדרוש מסמכים נוספים. אם ניקח את כל זה בחשבון, ייתכן מאוד שיהיה עליכם להכין לא מעט מסמכים (עפ"י ניסיוננו זה יכול להיות בין 2-20 מסמכים). השגת כל המסמכים הללו ומילויים כראוי יכולה להיות משימה קשה ומאתגרת ביותר. אנו ב-Pets2Fly יכולים לסייע לכם לקבל את הניירת הנכונה ולמלא אותה כראוי. יש לנו את הידע הנדרש ליותר מ-200 מדינות בעולם והמומחיות שלנו ממשיכה להתעדכן באופן שוטף.

איזה סוגים של חיות מחמד אתם מטיסים?

אמנם יש לנו ניסיון עם חיות מחמד רבות, אך אנו מתמקדים בעיקר בכלבים, חתולים וציפורים. התעריפים שלנו עשויים להשתנות עפ"י סוג וגודל חיית המחמד אותה צריך להטיס וכמובן לפי יעד ההטסה. אנא צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות.

האם חיית המחמד שלי יכולה לטוס איתי בתא הנוסעים (בקבינה)?

רוב חברות התעופה תאפשרנה להביא חיית מחמד אחת לתא הנוסעים, במגבלות מסוימות. בדרך כלל רק כלבים וחתולים מותרים להטסה בקבינה, אך יש כמה חברות תעופה אשר יקבלו גם ציפורים לסוגיהן וחמוסים. חיית מחמד תוכל לטוס בתא הנוסעים אם היא תעמוד במגבלת המשקל. בנוסף לכך, גודל תיק הנשיאה חייב להיות במידות שחברת התעופה דורשת. חשוב לזכור כי יש מדינות המאפשרות לחיות מחמד להגיע אליהן אך ורק כמשלוח אווירי. בשל כך, חיות מחמד למדינות אלה לא יורשו לטוס בתא הנוסעים ואפילו לא בבטן המטוס כמטען עודף (מזוודה).

האם זה נכון שיש חברות תעופה אשר לא מאפשרות להטיס בעלי חיים בקיץ/בחורף?

כן, זה נכון לחלוטין. ישנן חברות תעופה מסוימות אשר לא ניתן להטיס בהן חיות מחמד בבטן המטוס (מטען חורג או כקרגו) בתקופות חמות או קרות. אמברגו מסוג זה מיועד להבטיח את שלומן של חיות המחמד שלכם. אנו ממליצים לכם לא להזמין כרטיסי טיסה לפני שתתייעצו איתנו.

האם להרדים/לטשטש את חיות המחמד שלי?

הרדמה ו/או טשטוש ידועים כגורם מספר אחת למוות בעת הטסה של חיות מחמד (לדעתנו, נתון זה אומר הכל). בנוסף לכך, חשוב לדעת כי רוב חברות התעופה לא יקבלו חיות מחמד שסוממו/טושטשו.

האם ניתן לשכור אצלכם כלובי הטסה?

אנחנו מאוד מצטערים אך אנחנו לא משכירים כלובי הטסה. אין אף חברה שעושה זאת מסיבה פשוטה מאוד – ברגע שאתם עוזבים את הארץ, אין לנו כל דרך להבטיח שכלוב ההטסה יחזור אלינו. בנוסף לכך, שיגור הכלוב בחזרה אלינו יעלה לכם יותר מאשר רכישתו. עם זאת, בכפוף לזמינות, אנו יכולים להציע לכם לרכוש כלוב טיסה משומש שמחירו זול יותר. בנוסף לכך, תוכלו גם לרכוש מאתנו כלוב טיסה חדש ואנחנו נשמח לרכוש אותו בחזרה בתום הנסיעה, במחיר של עד 50% ממחיר הרכישה. גם במקרה שכלוב ההטסה נרכש במקום אחר, אל תהססו לבדוק איתנו ואנו ניתן לכם הצעה הגונה.

האם אני יכול להטיס את חיות המחמד שלי בעצמי?

כן, ניתן לעשות זאת. לא חובה להשתמש בחברה להטסת חיות מחמד. עם זאת, ישנן כמה חברות תעופה אשר יקבלו חיות מחמד להטסה רק על ידי חברה מקצועית להטסת חיות מחמד. גם אם אינכם מתעתדים להיות לקוחות שלנו, אנחנו ממליצים מאד שתשתמשו בחברת הטסה לחיות מחמד מכיוון שזו המומחיות שלהן. ברוב המדינות, הסנקציות מאוד מחמירות ואנו ממליצים לא לקחת סיכונים מיותרים עם בעלי החיים שלכם.

כמה זמן לוקח להכין את חיות המחמד שלי למעבר?

זה תלוי בכל מיני גורמים. כדי לטוס למדינות מסוימות ההליך יכול לקחת כחודש אחד של הכנה. לעומת זאת, ליעדים אחרים יכולה להידרש הכנה של 3-4 חודשים או אפילו כחצי שנה! למה זה לוקח כל כך הרבה זמן? מדינות רבות דורשות תקופת המתנה מסוימת לאחר ביצוע בדיקת דם. תקופות המתנה אלה לא ניתנות לקיצור! מומלץ ליצור איתנו קשר כמה חודשים לפני המעבר כדי שנוכל לעזור לכם להבין את הדרישות של היעד שלכם ולוח הזמנים העומד בפניכם.

מה גודל כלוב ההטסה שחיית המחמד שלי תצטרך?

באופן כללי, חיית מחמד צריכה להיות מסוגלת לשבת, לעמוד ולהסתובב (360) בחופשיות. חשוב לדעת כי יש דרישות רבות נוספות וכי לכל חברת תעופה כללים משלה. אנו ממליצים לראות את העמוד שלנו בנושא של כלובי הטסה או לפנות אלינו לקבלת סיוע.

האם אתם מוכרים גורים?

אנחנו יכולים לעזור במציאת הגור. תפקידנו המרכזי הינו לעזור לכם להתמודד עם הבירוקרטיה הכרוכה בהטסת חיות המחמד שלכם לישראל וממנה.

האם צריך להאכיל את חיות המחמד שלי ביום הטיסה?

אנו ממליצים להאכיל את חיות המחמד שלכם כ-4-6 שעות לפני מועד ההמראה ובכך לצמצם את הסיכון של החיה לסבול מבחילות והקאות. מומלץ גם לתת מים בכמות מינימאלית כדי למנוע מבעל החיים לטוס עם שלפוחית מלאה.

האם אנחנו יכולים להזמין את כרטיסי הטיסה שלנו דרך Pets2Fly?

Pets2Fly היא סוכנות נסיעות עבור חיות מחמד. ניתן להזמין דרכנו רק את כרטיסי הטיסה של חיות המחמד שלכם. הדבר חייב להיעשות במקביל לרכישת הכרטיס שלכם, אלא אם חיית המחמד שלכם תטוס כמשלוח אווירי (קרגו, ללא ליווי). אם חיית המחמד שלכם תטוס כמשלוח אווירי, לכרטיס הטיסה שלכם לא יהיה כל קשר לאופן המשלוח של החיה.

מאמרים מעניינים
Labrador dog and gray cat are looking towards viewer

צור קשר

נשמח לשמוע מכם!

     
    Call Now Button